Lažne Facebook nagradne igre – uspeh zagotovljen
Nič novega, Facebook nagradne igre so postale stalnica in veliko naših prijateljev navdušeno sodeluje. Podjetja na svojih straneh redno organizirajo razne nagradne igre, izzive, natečaje, eni se bolj držijo strogih Facebook pravil, drugi manj.
Težave, ki jih mi zaznavamo, so lažne strani in lažne Facebook nagradne igre, kjer sploh ne upoštevajo, kaj Facebook dovoli in česa ne. Gre za nagradne igre tipa »všečkaj-deli-komentiraj in osvoji vredno nagrado«.
Nenadoma se pojavi FB stran, brez kakršnegakoli opisa, ki obljublja drage nagrade (pred meseci smo opozarjali na »nagradno igro«, v kateri so podarjali 240 iPhonov ?!), brez pogojev in pravil sodelovanja, brez navedbe organizatorja oz. podjetja, ki stoji za nagradno igro itd. Namen takšnih akcij je zgolj pridobiti veliko število novih fanov v zelo kratkem času, obljubljene nagrade pa nikoli ne podelijo.
Pa jim to uspeva? Seveda. In to fantastično, vsako podjetje, društvo lahko samo sanja o takšnih rezultatih – brez enega samega €, vloženega v oglase. Tipičen primer, kako so prevaranti (ne najdemo ustreznejšega izraza) ažurni, iznajdljivi, predvsem pa dobri poznavalci »Kaj vžge v Sloveniji?«, je zadnja lažna Facebook nagradna igra »IKEA Slovenija«.
Kako zmotivirati 4.000 ljudi v manj kot 48 urah?
Obljubiš bon za IKEO v vrednosti 100 €, vendar IKEA, po najbolj optimističnih napovedih, v Sloveniji še vsaj 2 leti ne bo odprla svojih vrat. Ni pomembno, da ni enega samega podatka, kdo je organizator, kako bo nagrada podeljena, kdo plača davek. Na koncu je rezultat vedno enak, ne glede na vsa opozorila Varni na internetu, Zveze potrošnikov Slovenije, Tržnega inšpektorata – »všečkala, delila, upam, da bom izrežbana :)«
Recept, kako »spregledati« lažne obljube, je zelo preprost. Premislite, preden kliknete, preden se spustite v lov za nagrado. Vprašajte se, zakaj bi vam nekdo podaril lepo nagrado, v zameno za en klik?
Facebook pravila za izvedbo nagradnih iger so jasna in podjetja jih večinoma tudi upoštevajo, prav tako tudi sama jasno označijo in spišejo pravila sodelovanja.
Pred časom je Facebook sprostil pravila, saj ni več potrebno imeti ločene aplikacije, ampak lahko FB stran uporablja mehanizme, kot so »Všeč mi je« ali »Komentiraj«. Napovedi niso bile obetavne, poznavalci so obljubljali, da bodo naše Časovnice zasute z nagradnimi igrami in bo Facebook postal ogromen oglasni pano. Vendar drastičnih sprememb ne opažamo, saj podjetja, ki želijo izpeljati nagradno igro na način, da pridobijo kontakt uporabnika (njegov e-mail naslov ali podobno), še vedno načrtujejo ločeno aplikacijo.
V vsakem primeru, če sodelujete v kakršnikoli nagradni igri, vedno preberite drobni tisk – kdo organizira nagradno igro, kako sodelujte, kako bo določen zmagovalec. Predvsem ne nasedajte velikim obljubam!
Nekaj me zanima. Spremljam revijo Kužek na Facebooku. Že nekajkrat sem ugotovil, da imajo nagradne igre v kateri res samo všečkaš in deliš. Pa ni bilo pogojev sodelovanja. Zmeden sem, ali naj jim zaupam ali ne. Kako je s tem?
[…] prodaje)? Kako v množici Facebook objav in novic vzbuditi pozornost spletnih uporabnikov? OK, lahko delite zastonj vinjete, druga možnost pa je, da postavite spletno stran z naslovom o milijonskih zaslužkih, ki ga […]