Čudežne rešitve: Interaktivne lingvistične tablice
Do znanja tujega jezika v samo dveh tednih? Očitno lahko kar pozabite na leta učenja, inštrukcije in knjige. Pojavile so se nekakšne interaktivne lingvistične tablice, ki v zameno za 33 EUR, ponekod tudi 62 EUR, ter drago poštnino obljubljajo odlično znanje tujega jezika v samo dveh tednih.
Izraz interaktivne lingvistične tablice pomeni platformo za učenje osmih tujih jezikov: angleščine, nemščine, italijanščine, francoščine, švedščine, norveščine, nizozemščine. Toliko lahko povprečen iskalec izve, ko se po informacije odpravi na internet.
Lingvistične tablice samo v slovenskem jeziku ponujajo na več različnih straneh, njihove jezikovne različice najdemo tudi v češčini, slovaščini, poljščini. Eno izmed njih smo vzeli po drobnogled in ugotovili, da v številnih podrobnostih in funkcionalnostih spominja na spletne strani, ki prodajajo čudežne medicinske pripomočke, ki pa ne delujejo; tablete za hujšanje, magnetke za prenehanje kajenja, očala za odpravo dioptrije.
Da gre za prevaro, razkrivata dva očitna znaka na strani
- Fotografije zadovoljnih uporabnikov so nabrane kar na spletu, pričevanja pa seveda popolnoma izmišljena.
- Ko uporabnik obišče stran, se mu v spodnjem desnem kotu neprestano prikazujejo obvestila v stilu ‘Pred nekaj trenutki je nakup opravila gospa Katarina iz Ajdovščine.’ Trik je v enostavni programski kodi, ki na strani sproti generira izmišljene podatke o nakupih.
V primeru nezadovoljstva zagotovljeno povračilo kupnine?
Takšne so vsaj obljube na strani, vendar se kupec, ki želi vrniti izdelek, sooči z dvema preprekama. V pogojih uporabe, s katerimi se ob nakupu strinjate, namreč piše: ‘ Izdelki ne smejo kazati znakov uporabe in morajo biti tovarniško zapakirani.‘
Kar v praksi pomeni, da zatem, ko ste preizkusili tablice in ugotovili, da ne delujejo, jih ne morete več vrniti, ker ste originalno embalažo poškodovali. Poleg tega je nezadovoljni uporabnik dolžan izdelke vrniti na naslov pošiljatelja, ki ni naveden nikjer na strani, pa tudi na pošiljki ne.
Za mnenje smo vprašali tudi Tržni inšpektorat
V takšnih in podobnih primerih odsvetujejo naročanje blaga. Tržni inšpektorat RS potrošnikom pred odločitvijo za nakup svetuje, da vedno najprej preverijo, kdo je ponudnik oglaševanega izdelka. Če podatkov o ponudniku na spletu sploh ni, naj dobro premislijo, ali bodo res opravili nakup, saj si bodo na ta način morda prihranili razočaranje in suho denarnico.
Če se podjetje, ki oglašuje prodajo, nahaja v tretji državi (npr. ZDA), Tržni inšpektorat RS v primeru nedobave izdelka ali nezadovoljstva s prejetim izdelkom potrošnikom ne more pomagati pri vračilu kupnine. Potrošnikom pri vračilu kupnine morda lahko pomagajo potrošniške organizacije, ki se nahajajo v državi, od koder prihaja ponudnik, se bo pa moral potrošnik nanje obrniti sam.
V primeru težav s podjetjem, ki ima sedež v državi članici Evropske unije, pa se lahko potrošnik za pomoč obrne na Evropski potrošniški center (http://www.epc.si).
Tudi mene so premamile zanimive ponudbe. Hotela sem obnoviti svoje znanje. Po prijavi so me kontaktirali in me pregovorili za boljšo ponudbo. Ko pa sem se hotela prijaviti to ni bilo mogoče, pa tudi objavljen telefon ni dosegljiv. Razočarana
Tudi mene so prevarali. Razočarana
tudi mene so skoraj premamili, ampak sem na sreco uvidela da tu nekaj smrdi. in se sreca da sem naletela na tole stran, kjer sem si vse prebrala. obicajno nikoli ne kupujem preko spleta, tako da od tega trenutka dalje mi se posebej ne pride na pamet.
i toto je koristno malo mankalo a sem to tudi zelel narucit
http://www.24ur.com/ekskluziv/….tudi ONI so pokvarjeni. Kako lahko reklamirajo takšne stvari se sprašujem??? Lažejo nam vsi, ampak zakaj? Zaradi POHLEPA
nisem si mislila da je prevara….. pa še kakšna ,14 dni so kartice delale , nato ukinili,kljub plačilu, to je pa res za razčistit